Z pewnością w wielu przypadkach czytając teksty zamieszczane na poszczególnych stronach internetowych zauważaliśmy pod nimi nazwę agencji reklamowej, która dany tekst napisała. Co to jest agencja promocyjna reklamowa? Czym oprócz kreowaniem materiałów prasowych zajmuje się reklamowa agencja? Najłatwiej rzecz ujmując agencja reklamowa to firma, która zajmuje się oferowaniem w szerokim zakresie pojętych usług mających na celu promocje i reklamę konkretnego podmiotu, produktu czy usługi. Agencje reklamowe zajmują się na przykład planowaniem i kreowaniem kampanii reklamowych, wykupem mediów, monitoringiem zamieszczanych publikacji, tworzeniem wizerunku firmy w mediach itp. W ostatnich latach niezwykle popularne stały się tak zwane interaktywne agencje. Interaktywna agencja reklamowa pełni dokładnie takie same funkcje jak tradycyjna, jednak obszar jej działań zawężony jest tylko do Internetu. Tego typu firmy powstały na fali wzrastającego znaczenia i dostępności do sieci. Obecnie z medium tego używa kilkanaście milionów Polaków i milionowe rzesze ludzi na całym świecie. Tak znaczne grono potencjalnych klientów motywuje sporo firm do zaistnienia w świecie online i zaznaczenia swojej pozycji przy wykorzystaniu doświadczeń i umiejętności pracowników takich oczywiście agencji. Ile kosztuje korzystanie spośród takich usług? Niestety niezwykle trudno jest odpowiedzieć na takie zapytanie, dlatego że ceny są niezmiernie zróżnicowane i zwykle ustalane indywidualnie. Jeśli zatem koniecznie musimy wiedzieć ile kosztują takie usługi powinniśmy wysłać takie pytanie do jakiejś z interesujących nas firm.