Nadzwyczaj często właściciele dużych firm, którzy planują stworzenie kampanii reklamowej nie wiedzą jak zabrać się za organizację tak wielkiego przedsięwzięcia, dlatego też zadanie to zlecają profesjonalistom, czyli konkretnym agencjom reklamowym lub jak kto woli agencjom interaktywnym. Czym są agencje interaktywne? Najogólniej rzecz ujmując to firmy, które zajmują się świadczeniem szeroko pojętych usług reklamowo-promocyjnych. Wyszukanie przyzwoitej agencji, która świadczyłaby usługi na stosownie dużym poziomie nie jest proste, dlatego także większa część firm działa z polecenia. Jeżeli nie możemy liczyć na taką wskazówkę ze strony ważnych nam osób zawsze możemy poszukać ich w sieci. Na wielu stronach internetowych poświęconych tematyce związanej z reklamą znaleźć można zestawienia godnych uwagi firmy działających w owej branży. Jak znaleźć tego typu informacje w sieci? Zdecydowanie najłatwiejszym sposobem jest skorzystanie z jednej z wielu wyszukiwarek internetowych. Przeszukując zasoby sieci pod hasłami takimi jak choćby najlepsze agencje interaktywne czy agencje interaktywne ranking, z pewnością znajdziemy materiały, które zdołają nas zainteresować. Dokonując wyboru w oparciu o taki ranking z pewnością dokonamy najlepszej spośród możliwych decyzji. Musimy się jednak liczyć z tym, że korzystanie z usług najlepszych agencji reklamowych niestety nie jest tanie. Ciężko powiedzieć cokolwiek o cenach, gdyż zwykle określane są one indywidualnie, ale na pewno nie będzie to mało znaczący koszt.